Sunday 31 July 2016

OPEN HOUSE HARI RAYA

Assalamualaikum semua,

Rancak open house bulan syawal nie kan. Raya kan sebulan. hehehe.. Tapi hati nie sedikit tersentuh bila pergi open house. Tgk member2 datang dengan pasangan masing2, yang dah ada anak pun bwk jugak. Meriah suasana hari raya. Terus aku terdetik di hati macam mane la aku nanti. Adakah hidup keseorangan sampai hujung nyawa or akan mempunyai keluarga kecil ku. Aku terlalu inginkan dunia kecilku yang bahagia. Doakan aku berjaya membina dunia kecilku semua.

Lepak dengan kawan2 lama membuatkan aku terlupa tentang status aku. Alhamdulilah aku masih kuat untuk hidup seperti biasa tapi bile sorg2 alot of negative thinking datang menjelma. Ya allah berat betul godaaan syaiton nie. Aku terfikir sampai buat ape nak susah2 hidup lagi, mati cepat lagi bagus. Aku terus beristighfar lepas tersedar dari bisikan syaiton. Selagi masih mampu, aku akan terus berjuang untuk hidup lebih lama. Kumpul pahala banyak2, bahagiakan ibu bapa aku. Walaupun bukan dengan kemewahan cukup lah hanya dengan kasih sayang.

THANKS ALLAH FOR EVERYTHING

No comments:

Post a Comment