Thursday 1 December 2016

1.12.2016

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua,

Nie ialah bulan terakhir untuk tahun 2016. Banyak kenangan pahit manis pada tahun ini. Semoga hari bulan dan tahun yang mendatang aku lebih tabah.

HAPPY BIRTHDAY MR HELMIE ABU +Me ABU 
SEMOGA PANJANG UMUR MURAH REZEKI DAN BAHAGIA DI SAMPING ISTERI TERCINTA DAN BABY YANG COMEL ITU

Bulan depan aku nekad nak inform bakal tunangan aku tentang status aku. Aku redha dengan keputusan dia. Kalau ada jodoh inysaallah aku ku pinang mu secepat mungkin. Takut tukar fikiran tetiba. Doakan yang terbaik untuk aku.

Seminggu sekali aku mesti Google pasal HIV cure. Mane la taw kot2 dah jumpa cure dia and this is one of my therapy. Therapy yang masih ada harapan untuk aku sembuh walaupun mengambil masa yang lama. Dont give up. Hope test yang diorg jalankan tu berjaya. Cepat patenkan and pasarkan. Tak sabar nak borong nie. ^o^.

Sekian terima kasih untuk karangan pada hari ini.
Selamat malam semua.
Sayang semua.

No comments:

Post a Comment