Wednesday 8 March 2017

8.3.2017

assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

aku rasa ni post aku yang pertama untuk tahun 2017. hahahah. lama tul x update blog nie. busy dengan kerja sampai x sempat nak baca or update blog. btw aku still x kena makan ubat lagi. doctor cakap aku still ok. dia kasi pada yang lebih memerlukan. saya ikut je doctor apa yang u suruh. asalkan i sihat walafiat dah cukup. alhamdulilah.

sekarang aku jarang fikirkan pasal penyakit aku nie. betullah otai2 kata time mula kena memang freak out gila but then lame2 aku dah boleh terima kenyataan. so aku redha and tempuhi dengan gembira dan penuh jayanya. but aku still rindu keadaan aku yang dulu. bersyukur ok dengan apa yang allah bagi nikmat. nikmat untuk makan, bernafas and everything. aku lately rasa macam makin membesar. makan makin berselera. lidah sometimes rasa kelat but still telan habis nasi. makan untuk hidup so telan je apa yang ada.

selamat malam semua.
sayang semua.

2 comments:

  1. harap abg sihat sentiasa.. amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. ALHAMDULILAH MASIH DIBERI NIKMAT UNTUK SIHAT. GUNAKAN SEBAIK-BAIKNYA. THANKS LI KA

      Delete