Monday 11 July 2016

SELAMAT HARI RAYA

Assalamualaikum semua.

Baru je balik raya dari kampung. Macam2 emosi ada di hari raya tahun ini. Bese la 1st time beraya dengan sahabat karib nie. Time nak salam raya ngn parents sebak je tapi tahan. Pegi takbir raya pun sebak jugak. Terfikir masih berpeluang lagi ke aku untuk merasai hari raya masa akan datang. Aku perasan tahun ni aku balik raya tak banyak cakap. Diam je tengak sanak saudara bersembang. Orang tanya aku iyakan je la. Soalan cepu mas bila raya ialah bile nak kawen ?? dan jawapannya ialah belum ada jodoh lagi mintak diorg doakan jodoh cepat sampai dan sihat selalu. Sebelum balik salam mak abah dulu terus rasa bersalah pada diorg. Aku dah conteng arang pada diorg. Biarlah aku simpan kawan aku ni sampai ke hujung nyawa aku. Drama sebabak bermula sekejab time nak balik (hati kapas sgt). Nasib la mr vampire ade bagi nasihat skit baru lah bermotivate skit. Inysaallah everything will be ok. Jangan nakal2 ye kawan baik. Duduk diam2 jangan kacau orang lain.

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN

2 comments:

  1. salam sahbat. tabah k..mcm saya di pagi raya pes time lam hidup menangis masa cium tgn mk ayh.huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam mr syurga menanti.. sama2 lah kita tabah. insyaallah akan ada kebahagian untuk kita didunia yang sementara ini. hargai setiap detik yang berlaku dalam hidup sekarang. so cmne skrg mr syurga menanti

      Delete