Thursday 30 June 2016

BALIK KAMPUNG

Assalamualaikum,

Esok aku nak balik kampung yeahhhhh. Jumpa keluarga tercinta. Nie 1st raya aku bersama dengan sahabat baru ku. Macam mana emosi aku nanti ye. Insyaallah akan ku positive kan diri ini. Be strong mr oreo. Orang lain boleh ko mesti boleh. Kebahagiaan pasti akan muncul one day. Its not your turn now. Berbakti pada orang tua selagi mereka masih ada.

Aku harap semua orang boleh doakan semuanya baik2 belaka untuk wife and baby mr.vampire aka blogger me abu. Aku doakan semua nya selamat bro. Everything will be fine. DOA USAHA TAWAKAL. Aku ni nasihat kat orang kemain tapi diri sendiri emosi terganggu. Housemate aku perasan je lately aku diam and termenung. Mnegidam nak makan itu ini. Mcm orang tahu ajal dah dekat. Huhuhu. Ngidam tu pengaruh dari fb.

Mr Oreo nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir batin. Semoga akan ada sinar untuk esok hari dan seterusnya. Insyaallah.

SALAM SAYANG SEMUA

2 comments: